חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניהול תיקי השקעות

ניהול תיק השקעות הוא מוצר ותיק ונפוץ בשוק ההון בארץ ובעולם. אם לפשט את זה, מדובר בחשבון ניירות ערך המתנהל בחשבון הבנק של הלקוח ובאמצעות מתן ייפוי כוח למנהל ההשקעות / חברה ניתן להשקיע את הכספים בשוק ההון.

בתי השקעות שונים מציעים שירותי ניהול תיקי השקעות, במגוון מסלולים ומכשירים פיננסים מהארץ ומהעולם כדי להתאימם לצרכי הלקוחות השונים, האופי שלהם וטווח הזמן בו הם נזקקים לכסף.

אופן פתיחת התיק וניהולו נעשית כך
  1. הקצבת סכום ההשקעה (לרוב מינימום ההשקעה יעמוד על  500,000 ש"ח)
  2. פתיחת חשבון ניירות ערך בבנק בו נמצא חשבון העו"ש שלכם או בחשבון מסחר של בית השקעות אתו חתמנו על הסכם ניהול התיקים. בחשבון זה ינוהל תיק ההשקעות שלכם.
  3. מנהל התיק שנבחר ינהל עבורכם את ההשקעות, לאחר שיתאים את מדיניות ההשקעה בתיק לצרכים ולתנאים שלכם. לשם כך נותנים למנהל התיק יפוי כח לקנות ולמכור ניירות ערך בחשבון שלכם ובאופן כללי לנהל את ההשקעות בחשבון. 

חשוב לציין שחברת ניהול התיקים מקבלת  יפוי כוח אך ורק לקנות ולמכור ניירות ערך ואינה רשאית לבצע כל פעילות אחרת בחשבונך. ניתן לסיים בכל עת את ההתקשרות ולבטל את יפוי הכוח בחשבון.

אחד הדברים הנוחים בתיק השקעות מנוהל הוא שיש עם מי לדבר. בית ההשקעות מעמיד לרשותכם שירות לקוחות זמין וגם מנהל תיק אישי שמנהל עבורכם את התיק ונותן מענה לכל שאלה או דרישה שמתעוררים.

חשוב לבחור בגוף בעל מוניטין וניסיון רב שנים לצד יכולות ניתוח ואנליזה – אלו הוכיחו כי לטווח ארוך מצליחים לייצר הצלחות ותשואות לאורך זמן.​

התפקיד שלי הוא לבחור בקפידה את בית ההשקעות המצליח ביותר, לבחון את ביצועי התיק באופן שוטף ולוודא שההשקעה נמצאת בידיים טובות. 

רוצים לדעת יותר איך להשקיע נכון?

אני כאן בשבילכם.

דילוג לתוכן